Tao a léčivá energie

Mantak, Abrams -Carlton R. Chia, - Tao a léčivá energie

V této dnes již klasické knize zasvěcuje Mistr Chia do systému taoistické jógy, tradiční metody fyzického a psychického rozvoje a duchovního růstu. Názorně popisuje cvičení k uvolňování a aktivaci vitální energie čchi a ukazuje, jak můžeme vytrvalým a trpělivým způsobem dosáhnout harmonické jednoty těla a ducha.

Tajná řeč a problémy poruch příjmu potravy

Peggy Claude-Pierre - Tajná řeč a problémy poruch příjmu potravy

Peggy Claude-Pierre
Peggy Claude-Pierre se dostala k léčení poruch příjmu potravy krutým způsobem: obě její dcery onemocněly anorexií a obě musely být zachráněny z náruče smrti. Nyní nás Peggy ve své průlomové knize seznamuje s příběhem svého boje o život svých dětí a s tajemstvím svého revolučního léčebného postupu, který již pomohl stovkám lidí dostat se ze sevření této choroby. Pro svoje pacienty představovala poslední naději, protože lékaři boj za jejich uzdravení již vzdali a rodiny se začali pomalu připravovat na jejich nevyhnutelnou smrt. Pacienti, kteří zůstali v léčebném programu až do konce, byli definitivně vyléčeni. Peggy svůj jedinečný přístup založila na přesvědčení, že porucha příjmu potravy je způsobena vnitřním negativismem nemocných, a na své klinice Montreaux v Kanadě se snaží s tímto negativismem svých pacientů úspěšně bojovat. Její program, založený na neomezené lásce, porozumění a podpoře, přinesl mnoha obětem naději – a život. Tajná řeč a problémy poruch příjmu potravy je jejich příběhem i příběhem pozoruhodného boje jedné ženy za záchranu života druhých.
ISBN 80-7205-818-5
9788072058181

Syrová strava

Leslie Kenton, Svannah - Syrová strava

Konzumace převážně tepelně upravovaných jídel může vést k únavě, stresu, deprasi, obezitě a předčasnému stárnutí.Syrová energie je zvláštní druh energie v čerstvých tepelně neupravených potravinách – ovoci, zelenině, ořeších, zrní, semenech a výhoncích.Nejen zabraňuje nachlazení, chřipce a předčasnému stárnutí, ale také pomáhá léčit rakovinu, cukrovku, vředy a artritidu. Tato kniha obsahuje přes 100 chutných receptů na saláty, dipy neboli omáčky k namáčení, dresinky, polévky, hlavní chody, chleby, placičky, nápoje a dezerty, že zdravá strava nemusí být fádní.

Stav beztíže

Caroline Myss - Stav beztíže

V této knize se autorka staví proti konvenčnímu přístupu k léčení. Caroline Myss se nechala inspirovat lidmi, kteří překonali širokou řadu fyzických a psychických onemocnění – od rakoviny k pokročilé cukrovce – a využívá moudrosti velkých myslitelů, jejichž díla poskytují hlubší porozumění duchovním oporám léčení. Na základě těchto studií autorka představuje model léčení vycházející z pochopení vztahu mezi našimi sedmi temnými vášněmi a sedmi vnitřními milostmi. Toto poznání je klíčem k pochopení toho, co znamená zbavit se tíže a prolomit hranice obyčejného myšlení. Uděláte-li to, dospějete k poznání, jak skoncovat s vlastním utrpením a najít odvahu budovat nový život. Tato inspirativní kniha vás naučí, že je možné léčit sám sebe i druhé pomocí síly milosti.

Rolfing a realita těla

Ida, Feitis Rosemary Rolf - Rolfing a realita těla

Ida Rolf ve spolupráci s Rosemary Feitis
ROLFING A REALITA TěLA
Pracujte s přirozenou tělesnou gravitací
Kde se berou síly, které narušují přirozené vzpřímení lidského těla a přivádějí je do stavu chronických bolestí a nefunkčnosti? Právě tato otázka vedla autorku k celoživotnímu hledání prostředků, které by odstranily působení času a zranění (jak fyzických, tak emocionálních) na strukturu lidského těla. Výsledkem byl rolfing, uspořádaná osnova práce s tělem, která umožnila milionům lidí žít zdravěji a aktivněji. V této srozumitelné a informativní knize hovoří žena, která tuto metodu vytvořila, o svých zkušenostech, teoriích a o terapii, kterou vyvinula na základě manipulace s měkkými tkáněmi spojujícími svaly. Tato kniha je uklidňujícím úvodem do rolfingu: jeho cílem není tělo podmanit, nýbrž podpořit je v tom, aby fungovalo tak, jak má – v souladu s gravitací, a ne proti ní.
ISBN 80-7205-679-4
9788072056798

Reiki a drahokamy

Ursula Klinger-Raatz - Reiki a drahokamy

Doporučujeme vám novinku z nakladatelství Rybka publishing: Léčení vesmírnou energií a světelnými vibracemi drahých kamenů Spojením reiki s terapií drahými kameny se v člověku přirozeným způsobem aktivují léčivé síly. Autorka píše na základě dlouholeté a bohaté zkušenosti při práci s reiki a drahokamy a vkládá své poznatky s důvěrou do rukou čtenáře, který je již po krátké době může prakticky použít pro blaho všech.