Vyučování nefritového draka

Lai Hsi - Vyučování nefritového draka

Taoistické metody probouzející mužskou sexuální energii obsažené v této knize ukazují, jak mohou taoistické sexuální praktiky pomoci mužům dosáhnout „nesmrtelnosti“ zlepšením sexuální zdatnosti. Autor pokračuje v práci zahájené knihou Vyučování Bílé Tygřice, zkoumáním specificky mužské úlohy v taoistické sexuální transformaci. Cílem Nefritového Draka je dosáhnout zdraví, dlouhověkosti a nesmrtelnosti prostřednictvím vnějšího a vnitřního systému ke zvětšení a nahromadění Tří klenotů taoismu – ťing (sexuální a fyzická energie), čchi (dech a životní energie) a šen (spirituální a mentální energie). Autor představuje devět cvičení Nefritového Draka, která posilují erekci, zvětšují penis, zvyšují množství a kvalitu semene, zabraňují předčasné ejakulaci a posilují sexuální energii. Také se podrobně zabývá dávnými taoistickými praktikami dýchání, meditace a technikami sexuální stimulace umožňující mužům zvýšit sexuální sílu pro vytvoření elixíru nesmrtelnosti. Tato učení, předávaná v nepřetržité tradici téměř 3000 let, jsou pro zdraví mužů stejně důležitá dnes, jako byla v době jejich objevu. Hsi Lai přináší celou řadu technik a praktik, které mužům dovolí vést vitální a aktivní sexuální život i v pozdním věku – což je pravá zkouška nesmrtelnosti.

Umění sexuální extáze

Margo Anand - Umění sexuální extáze

Margo Anand
UMěNÍ SEXUÁLNÍ EXTÁZE
Cesta k plnému rozvinutí milostného života a prohloubení intimity
V této podrobné a vkusně ilustrované knize předkládá autorka kurzy cvičení, založené na starověkých tantrických a taoistických praktikách. Její výklad je plně uzpůsoben pro západní čtenáře, kteří byli vychováni v kultuře, kde je autentický erotický a sexuální život zanedbáván. Vede čtenáře k tomu, aby si vytvořili pro milování zvláštní prostředí, odbourali psychické obavy a překážky, naučili se umocňovat vzrušení a prohlubovali míru a intenzitu vzájemného splynutí. Velké množství metod zahrnuje vizualizaci, dýchání, masáže, rituály, pohyb a fantazii.
Brož.; 408 str.
ISBN 80-7205-434-1
9788072054343

Tao a síla ženské sexuality

Maitreyi D. Piontek - Tao a síla ženské sexuality

Maitreyi D. Piontek
Tao a síla ženské sexuality
Maitreyi D. Piontek, vedoucí seminářů a diplomovaná sexuoložka s vlastní praxí v Curychu, vede ženy k poznání nové dimenze ženské sexuality. Tato kniha spočívá na nových zkušenostech a poznatcích z její vlastní terapeutické praxe, a umožní ženám přejmout zodpovědnost za sebe samé v sexuální oblasti, poznat vlastní potřeby a uzdravit staré duševní rány, poznat protiklady a rozpory mezi ženským a mužským principem a jejich účinky na sexualitu, chápat je a navzájem usmiřovat. Nabízí četná praktická cvičení i zásadní nové poznatky a vědomosti.
ISBN 80-7205-782-0
9788072057825

Průvodce pro nesmělé dívky – Jak získat báječné tělo

A. Naik - Průvodce pro nesmělé dívky - Jak získat báječné tělo

Chcete mít správné tvary svého těla, ale nikdy jste neměla dost vůle pro to něco udělat? Chcete vypadat skvěle na večírku, který se už blíží? Nebo potřebujete vypadat fantasticky v plavkách a máte na to jen pár týdnů? Průvodce pro nesmělé dívky vám jednoduchým a humorným způsobem poradí, jak získat tělo, po jakém toužíte.
Kupte si tuto knihu a zjistíte:
· Jak se dostat do plavek za šest týdnů
· Jak se správně stravovat
· Jak získat ploché břicho
· Jak zpevnit ochablé partie
· Jak se zbavit stresu
Tento průvodce uvádí krátkodobá praktická cvičení a dlouhodobé rady, díky jimž se vám podaří získat báječné těl.

Průvodce pro nesmělé dívky – Jak na pěkný sex

A. Naik - Průvodce pro nesmělé dívky - Jak na pěkný sex

Tato kniha je určena ženám, které chtějí vědět víc o sexu, ale nechtějí pro to nic dělat. Toto je otevřený, důkladný pohled na to, co znamená být dobrou milenkou. Přenese vás od trapných začátečnických nemotorností až ke statutu sexuální bohyně i dál. V této knize, která vás seznámí i s úplnými základy, nebudete muset hledat rady mezi trapnými, přisprostlými poznámkami a dozvíte se, jak je sex vlastně jednoduchý. Kniha je zábavná a čtivá, a navíc přináší všechny odpovědi pro moderní nesmělou dívku.

Průvodce nesmělé dívky – Jak okouzlit muže

A. Naik - Průvodce nesmělé dívky - Jak okouzlit muže

Chcete vědět, jak okouzlit muže? Jak se mu dostat pod kůži a zjistit, co se mu odehrává v hlavě? Pokud ano, je tato kniha pro vás, protože ať už toužíte najít toho pravého, nebo se naopak zbavit nefungujícího vztahu, v tomto průvodci najdete spoustu užitečných tipů a rad týkajících se lásky a partnerských vztahů. Kniha je naprosto nezbytnou pomůckou pro všechny, kdo touží potkat pravou lásku, a tak si vytvořit a udržet harmonický vztah.

Pozice pro každý den

Erik Olsen - Pozice pro každý den

365 hravých návodů na krásný sex Opravdu si to doma zkuste. A tentokrát si o tom veďte záznam. Autoři Pozice pro každý den přicházejí s novou dráždivou knihou, která popisuje 365 sexuálních poloh – na každý den roku jednu –, které rozhýbou vaše tělo i mysl. Zjistěte odpovědi na tyto otázky: Kolik kalorií spálí žena v poloze „balení v kufru“ ? Dělají se některé pozice líp s použitím nástrojů – řekněme s kartonem lahví a helmou? Může to být i nebezpečné (křeč do nohy, soudní pře)? Pamatujte si, jedna pozice denně a nebudete potřebovat sexuologa.

Partneři a multiple orgasm

M., Abrams D., Abrams R. Chia - Partneři a multiple orgasm

Mantak Chia – Maneewan Chia – Douglas Abrams – Rachel Carlton Abrams, M.D.
PARTNEŘI A MULTIPLE ORGASM
Tato kniha je výborným odrazovým můstkem pro každého, kdo usiluje o taoistický přístup k sexuální intimitě. Taoistická sexualita, zvaná rovněž „milostná umění“, je tři tisíce let stará tradice, která již dávno zná tajemství mnohonásobného orgasmu u muže i četná jiná tajemství sexuálního uspokojení. Byla vyvinuta, aby pomáhala párům prožívat příjemnější a uzdravující milování. Techniky popsané v této knize byly testovány a zdokonalovány nesčetnými milenci po tisíce let v laboratoři skutečného života a páry zde najdou jednoduché postupy, s nimiž dosáhnou takové úrovně sexuálního potěšení a uzdravující radosti, o níž se jim ani nesnilo.
ISBN 80-7205-117-2

Multiorgasmický muž

Mantak, Abrams -Carlton R. Chia, - Multiorgasmický muž

Mantak Chia – Douglas Abrams

MULTIORGASMICKÝ MUŽ

Mužský opakovaný orgasmus nabízí mužům i ženám možnost lépe prožít sexuální slast. Tato kniha přináší informace, jak toho docílit. Popisuje jednoduché tělesné a psychologické techniky, které mužům umožní splnit své sny i fantazie žen. Celostní a nemechanický přístup k milování přináší hledisko, které mužům dlouho scházelo.

V2, 224 str.

ISBN 978-80-7349-025-6