Hormony a co o nich musí vědět ženy

Helga Vollmer - Hormony a co o nich musí vědět ženy

Snad každý ví, že hormony sovisejí s rozdíly mezi mužem a ženou a určují dobré i zlé v našem životě. Rozhodují o intenzitě lásky, kterou pocítíme ke svému protějšku, chrání ženy řadu let před infarktem, jejich vlivem rostou mužům chlupy i vousy či naopak zapřičiňují nedostatek této mužné ozdoby. Jsou to maličké chemické depeše obíhající v našem těle a ovlivňující prakticky všechny životní funkce od narození po poslední chvíle člověka.

Hodným holkám začíná klimakterium,ty druhé jdou dál

Sylvia Schneider - Hodným holkám začíná klimakterium,ty druhé jdou dál

Autorka se vypořádává s negativním obrazem menopauzy. Erudovaně a kompetentně vysvětluje přednosti i nedostatky hormonální léčby, dělí se o vyzkoušené rady z přírodního léčitelství a ukazuje, jak krásný může být život i po padesátce. Společně s ní se můžeme vydat na objevnou expedici. Kdo nemá odvahu, nechť dál chodí pro radu k lékařům a do lékáren a zařizuje se podle toho, co mu řeknou.

Etiketa pro moderní dívky

Sarah Ivens - Etiketa pro moderní dívky

Sarah Ivens
ETIKETA PRO MODERNÍ DÍVKY
Tato kniha obsahuje mnoho užitečných rad a tipů. Moderní dívka potřebuje nová pravidla etikety, která jí umožní se s elegancí a důstojností pohybovat v pracovním i neformálním prostředí. Přestože nežijeme v devatenáctém (ani ve dvacátém) století, neměli bychom rezignovat na pravidla slušného chování, která nám usnadňují naše běžné soužití s ostatními lidmi. Cílem knihy je aktualizovat etiketu právě v podmínkách dnešní doby, která je naprosto odlišná od dob minulých, a to nejen použitím nových komunikačních prostředku jako jsou mobily a e-mail (jejichž etiketou se autorka také zabývá), ale i posunem vztahů mezi muži a ženami a změnami jejich rolí ve společnosti. Slušnost je měřítkem, které nastavujeme především sami sobě.
216 str., brož.
9788073491338
ISBN 978-80-7349-133-8

Co si muži nepřejí aby ženy věděly

Smith, Doe - Co si muži nepřejí aby ženy věděly

Smith a Doe
CO SI MUŽI NEPřEJÍ, ABY ŽENY VěDěLY
Jste-li žena, která se nechce dozvědět o mužích ve svém životě pravdu, pak tuto knihu okamžitě odložte. A vás ani nenapadne začít ji číst. Jestliže jste ale žena, která věří, že v poznání je síla a že varování předem je varování předem, pak jsou zde SMITH a DOE, aby vám poprvé poskytli ničím nepřikrášlený, poctivý a nefalšovaný vhled do mysli zvířecího samce. Seznámíte se s jeho sexuální fantazií (skutečnou), tajnostmi, které si zachovává, a lžemi, které říká, když se jedná o sex, lásku a věrnost, a také s tím, co muž může a nemůže ženám ve svém životě poskytnout. Jak SMITH a DOE odhalili: „Naše sexuální fantazie je vším tím, čím byste si přáli, aby nebyla. Naše nejhlubší touhy jsou temnější, než vaše nejtemnější obavy. Naše vlhké sny jsou vašimi nejhoršími nočními můrami.“ Vaše názory na muže ve vašem životě se navždy změní. Toto je kniha, o které si muži myslí, že by ji ženy vůbec neměly dostat do ruky. Odmítnutí odpovědnosti: Z obsahu této knihy můžete fyzicky onemocnět a utrpět citovou a psychickou újmu. To, co budete číst, je stoprocentní pravda, i když to žádný muž nikdy nepřizná a žádná žena tomu nebude chtít uvěřit.
Váz. s přebalem,144 str.
ISBN 80-7205-800-2
9788072058006

Ženské tělo

Peggy - Saucer Caroline Morgan - Ženské tělo

Tento snadno použitelný průvodce poskytuje ženám poznání, aby byly informované v oblasti životního stylu a péče o zdraví. Speciálně pro ženy určené rady pomohou zabezpečit trvalé zdraví, energii a vitalitu. Kniha obsahuje výsledky posledních výzkumů v oblasti zdraví ženy plus stovky rozhovorů s předními autoritami o tom, jak chránit reprodukční soustavu, snížit riziko karcinomu prsu, udržet mladistvý vzhled svých rukou, posílit své kosti a dodat energii svému milostnému životu. Kniha popisuje stovky způsobů, jak snížit riziko bolesti, infekcí, nehod a nemocí: Navíc se dozvíte, co přední lékaři říkají o nejpalčivějších ženských zdravotních problémech.

Sexy čarodějnice

FireFox LaSara - Sexy čarodějnice

Všechny akty lásky a rozkoše se stanou také vašimi rituály, až se obrátíte na vlastní erotickou a duchovní sílu s knihou LaSary Sexy čarodějnice jako svým průvodcem. Kniha je řízena modelem zasvěcování. Ne všechno v ní bude snadné, přestože některá cvičení jsou zábavná, ale všechna prohloubí vaše chápání sebe sama. Začnete tak odhalovat kořeny své nespokojenosti a vytvoříte prostor pro určení ideálního osobního vztahu. Sexy čarodějnice je mnohem víc než typická kniha o milostných kouzlech. Je to protijed proti tomu pronikavému kulturnímu vymývání mozku, které nás chce všechny změnit v tiché, hezké, nevoňavé panenky Barbie. Je to kniha sahající od posvátného ke světskému, od duchovního k tělesnému, která je nezbytná pro všechny moderní čarodějné ženy.