Ženské tělo

Peggy - Saucer Caroline Morgan - Ženské tělo

Tento snadno použitelný průvodce poskytuje ženám poznání, aby byly informované v oblasti životního stylu a péče o zdraví. Speciálně pro ženy určené rady pomohou zabezpečit trvalé zdraví, energii a vitalitu. Kniha obsahuje výsledky posledních výzkumů v oblasti zdraví ženy plus stovky rozhovorů s předními autoritami o tom, jak chránit reprodukční soustavu, snížit riziko karcinomu prsu, udržet mladistvý vzhled svých rukou, posílit své kosti a dodat energii svému milostnému životu. Kniha popisuje stovky způsobů, jak snížit riziko bolesti, infekcí, nehod a nemocí: Navíc se dozvíte, co přední lékaři říkají o nejpalčivějších ženských zdravotních problémech.

Sexy čarodějnice

FireFox LaSara - Sexy čarodějnice

Všechny akty lásky a rozkoše se stanou také vašimi rituály, až se obrátíte na vlastní erotickou a duchovní sílu s knihou LaSary Sexy čarodějnice jako svým průvodcem. Kniha je řízena modelem zasvěcování. Ne všechno v ní bude snadné, přestože některá cvičení jsou zábavná, ale všechna prohloubí vaše chápání sebe sama. Začnete tak odhalovat kořeny své nespokojenosti a vytvoříte prostor pro určení ideálního osobního vztahu. Sexy čarodějnice je mnohem víc než typická kniha o milostných kouzlech. Je to protijed proti tomu pronikavému kulturnímu vymývání mozku, které nás chce všechny změnit v tiché, hezké, nevoňavé panenky Barbie. Je to kniha sahající od posvátného ke světskému, od duchovního k tělesnému, která je nezbytná pro všechny moderní čarodějné ženy.

Pět tantrik

Andro - Pět tantrik

Autor, známý terapeut, cvičitel a spisovatel vypráví poutavý „tantrický“ příběh, který vybízí ženy každého věku k tomu, aby začaly rozvíjet své ženství, uvědomily si své potřeby a možnosti, a tak se otevřely životu plnému lásky a tělesné i duševní vyrovnanosti. V druhé části knihy popisuje autor pět snadno osvojitelných cviků „tantrických ritů „, které stimulují životní sílu a napomáhají udržovat vitální ženskou energii.

Multiorgasmická žena

Mantak, Abrams -Carlton R. Chia, - Multiorgasmická žena

Kniha Multiorgasmická žena je určena pro ženy. Za skvělého odborného vedení se v ní vydáte na intimní cestu za svou touhou a sexuálním uspokojením. Pomůže vám objevit nejen svůj skutečný sexuální potenciál, ale také se naučíte zdravě si užívat život ve svém těle. Kniha začíná testem, který vám pomůže uvědomit si své vlastní sexuální možnosti, které jsou vždy jedinečné. Provede vás sérií cvičení, jež vám umožní zažít mnohonásobné orgasmy a pocit dobrého zdraví a vitality, a nakonec se zaměří na popis vývoje a změn sexuálních potřeb během života ženy.

Moje malá červená knížka

Rachel Kauder Nalebuff - Moje malá červená knížka

Tato kniha je víc než sbírka příběhů. Je to výzva ke změně postoje, nabádání k novému pohledu na menstruace. V době, kdy se zdá, že tabu kolem menstruace je jedním z mála, které zůstalo, kniha usnadňuje mluvení o obtížném tématu a pomáhá dívkám pociťovat místo rozpaků a hanby hrdost. Kniha odhaluje, jaký pocit máme, když prožíváme tuto zkušenost přímo, a poskytuje ženám příležitost vysvětlit své dojmy vlastními slovy. Zaměřuje se tak na pomoc, zábavu a zahájení diskuse pro matky a dcery v jakémkoli prostředí.

Když nebudu mít prsa ze silikonu nedostanu se do ráje

Gustavo Bolívar Moreno - Když nebudu mít prsa ze silikonu nedostanu se do ráje

Tento román z prostředí chudoby, sociální nerovnosti a skutečného života je neobyčejný příběh o obchodu s drogami, který se staví proti předsudkům, klišé a falešným pozlátkům, a tak získává na univerzálnosti. Vyprávění vychází z příběhů čerpajících z té nejobnaženější, nejkrutější a nejdrsnější reality, zbavené jakéhokoliv kouzla nebo idealizace, i přes elegickou lyričnost, kterou autor vtiskl své próze.