Zvyšte své finanční iq

T. Robert Kiyosaki - Zvyšte své finanční iq

Robert T. Kiyosaki

ZVYŠTE SVÉ FINANČNÍ IQ

Starejte se o své peníze lépe

Kniha Zvyšte své finanční IQ dále rozvíjí inspirativní myšlenky, které Robert T. Kiyosaki předložil čtenářům ve svém světovém bestselleru Bohatý táta, chudý táta. Autor jasně ukazuje, že základem toho, aby se člověk stal úspěšným a bohatým, nejsou vlastně peníze, ale je to především správný způsob uvažování, tedy rozvíjení různých typů inteligence v oblasti financí. Autor používá příklady z vlastního života a jednoduchou a přístupnou formou seznamuje čtenáře s úskalími dnešního světa byznysu, jenž se právě v současné době ocitl ve značně krizové situaci, kterou Kiyosaki už dávno předvídal. Proto je tato kniha velmi aktuální a nabízí čtenáři možnost vykročit na cestu vedoucí ke změně myšlení, postoje, a tím i celého životní stylu – na cestu vedoucí k bohatství.

váz., 240 stran

ISBN 978-80-7349-127-7

9788073491277

Ziglar o prodeji – Encyklopedie prodeje pro profesionály

Ziglar Zig - Ziglar o prodeji - Encyklopedie prodeje pro profesionály

Chcete se stát úspěšnými profesionálními prodejci? Chcete zvládnout základy prodeje a vybudovat si solidní kariéru ve světě obchodu? Chcete si přitom uchovat zdravý rozum a nepřijít o přátele a rodinu? Pak je tato kniha určena právě vám. Zig Ziglar vás zavede do světa profesionálního prodejce, ukáže veškerá úskalí a překážky na cestě k uzavření prodeje a nabídne metody a techniky, které vám pomohou vytvořit si pravidelný a účinný program. 388 str.

Zbohatněte jako já

Donald J. Trump - Zbohatněte jako já

Titán v oboru nemovitostí, autor bestsellerů a televizní impresário Donald J. Trump v této otevřené knize plné podnikatelské moudrosti a rad odhaluje tajemství svého úspěchu. Lidé touží po tom osvojit si schopnost vytvářet velké osobní bohatství a dělat skvělé obchody a Trump, jenž je ztělesněním amerického snu, zde nabízí ty nejlepší tipy, jak toho dosáhnout.

Umění rozjezdu

Kawasaki Guy - Umění rozjezdu

Autor v knize nabízí časem i úspěchy prověřený systém, který vám pomůže v začátcích podnikání. Text je srozumitelný a zaměřuje se na to podstatné. Kawasaki se poučil z vlastních vítězství i proher, a poskytuje praktické rady všem, kteří mají v plánu odstartovat svůj malý byznys, nebo se snaží dostat na trh nové produkty a služby, nebo třeba také založit a vést neziskovou organizaci. Podstata podnikání spočívá v činnost, a nikoli v učení se tomu, jak na to. Umění rozjezdu má ambice tuto potíž odstranit. Autor pomůže čtenářům využít jejich znalosti, nadšení a energii k vytvoření něčeho úžasného, aniž by se utopili v oceánu teorií a zbytečných detailů. Ve skutečnosti není „podnikatel“ žádnou pracovní pozicí. Je to stav mysli lidí, kteří chtějí změnit budoucnost.

Umění prodávat

Tom Hopkins - Umění prodávat

Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou proměnu? Odpověď na tuto otázku naleznete v této knize. čtenář se dozví, jaká je ve skutečnosti profese prodejce a jak v ní uspět. Dozvíte se: jak vytvářet správné prodejní klima,… konkrétní otázky a zakončení,… referenční a nereferenční prospektace,… jak prodávat těm nejdůležitějším lidem na světě,… metody práce s telefonem,… první setkání s klientem,… zvládání námitek a učení se milovat slůvko ne,… zkušební zavírání obchodů a dvanáct účinných zavíracích metod,… plánování času,… jak získat motivaci…