Bohatý táta pro mladé

T. Robert Kiyosaki - Bohatý táta pro mladé

Myslíte si, že to, co vás učí ve škole, nemá nic společného s vaším životem? Myslíte si, že vás škola nepřipravuje na skutečný život? Jestliže jste na tyto otázky odpověděli „ano“, je tato kniha určena právě vám! Kniha je plná upřímného vyprávění, postřehů a kvízů a pomůže vám na cestě k úspěchu. Dozvíte se v ní, jak mluvit jazykem peněz, jak přimět peníze, aby pracovaly pro vás a za vás, stejně jako rady pro dosažení úspěchu – včetně té, že máte „pracovat kvůli poznávání, a ne kvůli výdělku“, a dozvíte se také o hrách, které vám pomohou pochopit nástroje k udržení pohybu a zmnožování peněz.

Bohatý táta, chudý táta

T. Robert Kiyosaki - Bohatý táta, chudý táta

Kniha Bohatý táta, chudý táta by měla být povinnou četbou pro finanční plánovače nebo kohokoliv, kdo se zajímá o to, jak se stát finančně nezávislý. Je to jedinečný úvod do psychologie tvoření bohatství. Abyste se dostali nad finanční vrchol, musíte si přečíst knihu Roberta Kiyosakiho „Bohatý táta, chudý táta“. Jde o zdravý rozum a obchodní důvtip pro vaši finanční budoucnost.

Bohaté dítě, chytré dítě

T. Robert Kiyosaki - Bohaté dítě, chytré dítě

Nastartujte své děti k finančnímu myšlení Tuto knihu jsem napsal pro rodiče, kteří oceňují vzdělání, kteří chtějí připravit svým dětem dobrý start do života a kteří chtějí hrát aktivní roli při výchově svých dětí. Tato kniha vám ukáže, jak probudit lásku dítěte k učení stejnými metodami, jichž užíval Robertův chytrý táta, aby Robertovi pomohl zůstat ve škole navzdory jeho špatnému prospěchu a nechuti pokračovat ve studiu. Tato kniha vám otevře dveře, o jejichž existenci jste nikdy nevěděli.

Bohatá žena

Kim Kiyosaki - Bohatá žena

Svět investic je pro většinu žen naprosto neprobádanou oblastí, ale Kim Kiyosaki jasně potvrzuje, že v dnešní době už by ženy z hlediska svých financí neměly být na nikom závislé. Tato kniha velmi přístupnou formou ukazuje, jak nastoupit na cestu vedoucí k finanční svobodě, jak se vzdělávat, jak prakticky postupovat a jak dosáhnout stanovených cílů. Kim Kiyosaki, která si tím vším už prošla a dnes spravuje investice v hodnotě mnoha milionů dolarů, ukazuje na vlastním životě a na životech svých přítelkyň, že se není čeho bát a je jen třeba posbírat trochu odvahy a peněz. Kniha obsahuje i slovníček základních ekonomických pojmů a návody, jak se orientovat ve spletitém světě investování a financí. A jejím cílem je dosažení finanční nezávislosti, kdy peníze pracují pro vás a nikoli vy pro peníze.

ABC investování do realit

Ken McElroy - ABC investování do realit

McElroy Ken

ABC investování do realit

Tato kniha je důležitý průvodce, který vás naučí, jak najít nemovitost, určit její hodnotu, vyjednávat cenu a vydělat v tomto procesu peníze. Na těchto stránkách nenajdete žádné triky „jak rychle zbohatnout“, ale prověřené metody, které vám zajistí profit a zvýší hodnotu nemovitosti. Budete-li se řídit těmito radami, pomůže vám to dosáhnout bohatství a toku peněz díky realitám, překonat mýty, které vás drží zpět, najít nemovitost s potenciálem zisku, zhodnotit nemovitost a stanovit kupní cenu, vyjednat obchod založený na číslech, odhalit skryté zisky nemovitostí, které kupujete nebo vlastníte a zvýšit příjem díky prověřeným technikám správy nemovitosti.

ISBN 978-80-7349-105-5

1001 reklamních tipů

Luc Dupont - 1001 reklamních tipů

Luc Dupont

1001 REKLAMNÍCH TIPŮ

Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.

312 str., barevně ilustr.; brož.

ISBN 978-80-7349-195-6

Zvyšte své finanční iq

T. Robert Kiyosaki - Zvyšte své finanční iq

Robert T. Kiyosaki

ZVYŠTE SVÉ FINANČNÍ IQ

Starejte se o své peníze lépe

Kniha Zvyšte své finanční IQ dále rozvíjí inspirativní myšlenky, které Robert T. Kiyosaki předložil čtenářům ve svém světovém bestselleru Bohatý táta, chudý táta. Autor jasně ukazuje, že základem toho, aby se člověk stal úspěšným a bohatým, nejsou vlastně peníze, ale je to především správný způsob uvažování, tedy rozvíjení různých typů inteligence v oblasti financí. Autor používá příklady z vlastního života a jednoduchou a přístupnou formou seznamuje čtenáře s úskalími dnešního světa byznysu, jenž se právě v současné době ocitl ve značně krizové situaci, kterou Kiyosaki už dávno předvídal. Proto je tato kniha velmi aktuální a nabízí čtenáři možnost vykročit na cestu vedoucí ke změně myšlení, postoje, a tím i celého životní stylu – na cestu vedoucí k bohatství.

váz., 240 stran

ISBN 978-80-7349-127-7

9788073491277

Ziglar o prodeji – Encyklopedie prodeje pro profesionály

Ziglar Zig - Ziglar o prodeji - Encyklopedie prodeje pro profesionály

Chcete se stát úspěšnými profesionálními prodejci? Chcete zvládnout základy prodeje a vybudovat si solidní kariéru ve světě obchodu? Chcete si přitom uchovat zdravý rozum a nepřijít o přátele a rodinu? Pak je tato kniha určena právě vám. Zig Ziglar vás zavede do světa profesionálního prodejce, ukáže veškerá úskalí a překážky na cestě k uzavření prodeje a nabídne metody a techniky, které vám pomohou vytvořit si pravidelný a účinný program. 388 str.