Andělé – naši pomocníci a ochránci v životě

Ute York - Andělé - naši pomocníci a ochránci v životě

Ute York
ANDěLÉ
Naši pomocníci a ochránci v životě
Zpráva o existenci andělů
Moderní přírodní vědy popírají existenci andělů, duší i Boha, protože je nelze dokázat. Ale přesto se nabízí otázka, jestli je vědecká dokazatelnost měřítkem všech věcí. Dříve se vůbec nepochybovalo o bytí božích poslů, plnících úkoly anděla strážného, anděla smrti, anděla pomsty nebo člena nebeského sboru či vojska. četná zjevení andělů jsou doložena texty i obrazy. Autorka si klade otázku: Smíme či máme věřit na anděly, případně jaké místo zaujímají ve vesmíru?

Mimo jiné se zabývá dalšími tématy:
• Andělé v různých kulturách.
• Jaký postoj k nim zaujímá církev?
• Má každý člověk svého strážného anděla?
• Co víme o padlých andělech?
• Rozdíly mezi anděly a duchy ochránci.
• Zprávy z minulosti a dnešní zprávy očitých svědků o zjevování andělů.

Ute York pracovala po studiu věd o komunikaci dlouhá léta jako novinářka a redaktorka různých časopisů. Nyní žije se svým mužem a čtyřmi dětmi v Mnichově a píše knihy.

Andělé

Doreen Ph.D. Virtue - Andělé

Doreen Virtue
ANDěLÉ
Kniha, kterou držíte v ruce, je necírkevní přehled toho, kdo andělé jsou. Představuje jejich role v různých duchovních textech a náboženstvích, ukazuje způsoby, jakými nám andělé pomáhají a radí, jak je přivolávat. Přináší také informace o andělech strážných a archandělech a odpovídá na často kladené otázky. Bez ohledu na to, kde se na duchovní nebo náboženské cestě nacházíte, tato kniha jistě prohloubí vaše chápání andělů a lásku k nim – a bude to dokonalý dar pro někoho, kdo je v těchto věcech nováčkem!
144 STR., váz.
9788073491352
ISBN 978-80-7349-135-2

2012 galaktický střed – návrat velké matky

R. Page M. D. Christine - 2012 galaktický střed - návrat velké matky

Christine R. Page, M. D.

2012 GALAKTICKÝ STŘED – NÁVRAT VELKÉ MATKY

Procházíme neobyčejným obdobím planetární historie. V roce 2012 se Slunce poprvé po šestadvaceti tisících letech opět dostane do nejtěsnější blízkosti Galaktického středu. Toto naše postavení v galaxii, jež započalo velkým přiblížením v roce 1987 a potrvá do roku 2023, představuje pro lidstvo šestatřicetileté období příležitostí k vybudování nového věku rozšířeného vědomí. Naše galaxie je jako Velká Matka zdrojem veškerého stvoření a její střed je jejím srdcem. Posvátné přiblížení Země k srdci Velké Matky s sebou přináší obrodu posvátných ženských vlastností Trojné bohyně – intuice, emocionální tvořivosti a obnovy.

240 str., V2

ISBN 978-80-7349-185-7

Reiki – domácí lékárna

Walter Lubeck - Reiki - domácí lékárna

Walter Lübeck
REIKI – DOMÁCÍ LÉKÁRNA
Reiki-terapie, kterou lze aplikovat na více než čtyřicet nemocí. Využijte darů přírody.
Reiki dnes patří k nejznámějším ezoterickým cestám poznání. Slovo „reiki“ znamená univerzální životní sílu. Jednoduchou technikou je možno všeobsahující životní energii kosmu snadno využít k léčení. Domácí lékárna reiki poskytuje mnoho praktických návodů, jak reiki využívat pro běžnou péči o zdraví. V této knize je léčba poprvé dána i do souvislosti se způsobem stravování. Jádro knihy představují speciální postupy při léčbě jednotlivých chorob, doplněné četnými přehlednými obrázky.
Brož.; 160 str.
ISBN 80-7205-634-4
9788072056347

Zdraví díky tachyonu

Jell Andreas - Zdraví díky tachyonu

Tím, že na všech rovinách našeho bytí oslabujeme a blokujeme volné proudění univerzální životní energie,  vytváříme nemoci a poruchy nejrůznějšího druhu. Dosavadní cesta léčení a vývoje spočívala v tom, pokoušet se ovlivnit symptomy prostřednictvím nejrůznějších metod a frekvencí.

Dnes může každý díky užití tachyonizovaných materiálů PŘÍMO posílit své samoléčicí schopnosti, které pak samočinně organizují dokonalé vyléčení a vývoj (antientropii).

Andreas Jell zde detailně ukazuje všechny v současné době dostupné tachyonizované produkty a ukazuje, jak je možno je smysluplně použít. Krátký úvod do teoretických souvislostí, zprávy uživatelů a doplňující údaje z medicíny a biologie umožňují podrobně nahlédnout do této nové, fascinující duchovní i vědecké technologie.

Zázraky moderních dnů

Louise L. Hay - Zázraky moderních dnů

V této skutečně inspirativní knize popisují lidé z celého světa, jak si váží knih a učení Louise L. Hay… a také zázraků, které přivolala do jejich života. Muži a ženy všech věkových kategorií a různého původu ukazují prostřednictvím svých opravdových, ohromně inspirativních a srdceryvných příběhů, jak jeden člověk, který svůj život zasvětil konání dobra, může pozitivním, až zázračným způsobem ovlivnit ostatní… a tito lidé pak předávají dobro dál… a tak to pokračuje v úžasném cyklu plném radosti. Když budete číst příběhy z této knihy, budete se smát, plakat i souhlasně a chápavě přikyvovat. Mají nejrůznější témata (vztahy, práci, finance, zdraví a tak dále); ale čiší z nich opravdové a velmi osobní emoce. Na konci každé kapitoly najdete afirmace a cvičení od Louise, které vám pomohou vytvářet zázraky i ve vašem životě!

Zázračná moc vody

Masaru Emoto - Zázračná moc vody

Masaru Emoto ZÁZRAčNÁ MOC VODY Kniha Dr. Masaru Emota Zázračná moc vody se zabývá vodou ze všech různých pohledů. Popisuje její vlastnosti nejen z vědeckého pohledu, ale zabývá se i kouzlem překrásných sněhových vloček a léčivými účinky vody na lidské zdraví. Kniha čtenáře nakonec provede posvátnými místy, které se k vodě vážou.

Zákon přitažlivosti

Esther Hicks, Jerry - Zákon přitažlivosti

Tato kniha představuje základ původního Abrahamova učení. Na jejích stránkách se dozvíte, že všechny události v životě, žádané i nežádoucí, k vám přicházejí prostřednictvím nejmocnějšího zákona vesmíru: zákona přitažlivosti (podobné se přitahuje). Určitě jste se setkali se rčením „Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá“ nebo „Víra tvá tě uzdravila“ (víra je pouze neustále opakovaná myšlenka). Přestože se o zákonu přitažlivosti zmiňovali už někteří velcí učitelé v minulosti, nikdy nebyl vysvětlen tak srozumitelně a nebyl doplněn návodem k praktickému použití jako v poslední knize autorů Esther a Jerryho Hicksových. Dočtete se o všudypřítomných zákonech, které ovládají vesmír, a najdete zde návod k jejich využití ve svůj prospěch. Znalosti, které přečtením této knihy získáte, vás zbaví nejistoty ve vašem každodenním životě. Konečně pochopíte zákonitosti cest, kterými se ubírá váš vlastní život i životy těch, kteří vás obklopují. Kniha vám pomůže dělat, cokoli si přejete, mít, cokoli si přejete, a být, kýmkoli si přejete.

Základní kniha o auře

Walter Lubeck - Základní kniha o auře

Walter Lübeck

ZÁKLADNÍ KNIHA O AUŘE

Jak si osvojit schopnost vidění aury, jakým způsobem může člověk rozvíjet své „nadsmyslové síly“ a k čemu je může využít? Tato kniha je návodem, který vede krok za krokem přes senzibilizaci pro jemnohmotné vibrace do fascinujícího světa vidění aury a umožňuje začít s uzdravováním energií a citů již  jemnohmotné oblasti.