Zdraví díky tachyonu

Jell Andreas - Zdraví díky tachyonu

Tím, že na všech rovinách našeho bytí oslabujeme a blokujeme volné proudění univerzální životní energie,  vytváříme nemoci a poruchy nejrůznějšího druhu. Dosavadní cesta léčení a vývoje spočívala v tom, pokoušet se ovlivnit symptomy prostřednictvím nejrůznějších metod a frekvencí.

Dnes může každý díky užití tachyonizovaných materiálů PŘÍMO posílit své samoléčicí schopnosti, které pak samočinně organizují dokonalé vyléčení a vývoj (antientropii).

Andreas Jell zde detailně ukazuje všechny v současné době dostupné tachyonizované produkty a ukazuje, jak je možno je smysluplně použít. Krátký úvod do teoretických souvislostí, zprávy uživatelů a doplňující údaje z medicíny a biologie umožňují podrobně nahlédnout do této nové, fascinující duchovní i vědecké technologie.

Zázraky moderních dnů

Louise L. Hay - Zázraky moderních dnů

V této skutečně inspirativní knize popisují lidé z celého světa, jak si váží knih a učení Louise L. Hay… a také zázraků, které přivolala do jejich života. Muži a ženy všech věkových kategorií a různého původu ukazují prostřednictvím svých opravdových, ohromně inspirativních a srdceryvných příběhů, jak jeden člověk, který svůj život zasvětil konání dobra, může pozitivním, až zázračným způsobem ovlivnit ostatní… a tito lidé pak předávají dobro dál… a tak to pokračuje v úžasném cyklu plném radosti. Když budete číst příběhy z této knihy, budete se smát, plakat i souhlasně a chápavě přikyvovat. Mají nejrůznější témata (vztahy, práci, finance, zdraví a tak dále); ale čiší z nich opravdové a velmi osobní emoce. Na konci každé kapitoly najdete afirmace a cvičení od Louise, které vám pomohou vytvářet zázraky i ve vašem životě!

Zázračná moc vody

Masaru Emoto - Zázračná moc vody

Masaru Emoto ZÁZRAčNÁ MOC VODY Kniha Dr. Masaru Emota Zázračná moc vody se zabývá vodou ze všech různých pohledů. Popisuje její vlastnosti nejen z vědeckého pohledu, ale zabývá se i kouzlem překrásných sněhových vloček a léčivými účinky vody na lidské zdraví. Kniha čtenáře nakonec provede posvátnými místy, které se k vodě vážou.

Zákon přitažlivosti

Esther Hicks, Jerry - Zákon přitažlivosti

Tato kniha představuje základ původního Abrahamova učení. Na jejích stránkách se dozvíte, že všechny události v životě, žádané i nežádoucí, k vám přicházejí prostřednictvím nejmocnějšího zákona vesmíru: zákona přitažlivosti (podobné se přitahuje). Určitě jste se setkali se rčením „Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá“ nebo „Víra tvá tě uzdravila“ (víra je pouze neustále opakovaná myšlenka). Přestože se o zákonu přitažlivosti zmiňovali už někteří velcí učitelé v minulosti, nikdy nebyl vysvětlen tak srozumitelně a nebyl doplněn návodem k praktickému použití jako v poslední knize autorů Esther a Jerryho Hicksových. Dočtete se o všudypřítomných zákonech, které ovládají vesmír, a najdete zde návod k jejich využití ve svůj prospěch. Znalosti, které přečtením této knihy získáte, vás zbaví nejistoty ve vašem každodenním životě. Konečně pochopíte zákonitosti cest, kterými se ubírá váš vlastní život i životy těch, kteří vás obklopují. Kniha vám pomůže dělat, cokoli si přejete, mít, cokoli si přejete, a být, kýmkoli si přejete.

Základní kniha o auře

Walter Lubeck - Základní kniha o auře

Walter Lübeck

ZÁKLADNÍ KNIHA O AUŘE

Jak si osvojit schopnost vidění aury, jakým způsobem může člověk rozvíjet své „nadsmyslové síly“ a k čemu je může využít? Tato kniha je návodem, který vede krok za krokem přes senzibilizaci pro jemnohmotné vibrace do fascinujícího světa vidění aury a umožňuje začít s uzdravováním energií a citů již  jemnohmotné oblasti.

Víly

Doreen Ph.D. Virtue - Víly

Doreen Virtue
VÍLY
Víly jsou milující bytosti, které upřímně chtějí, aby naše životy byly plné zdraví, radosti a úspěchů. V této osvícené knize zjistíte, kdo víly jsou, jak nám pomáhají a jakými způsoby se můžeme spojit s jejich kouzelnou energií. Pravdivé příběhy lidí, kteří se s vílami setkali, dokazují, jak je jejich pomoc prospěšná. Uvidíte, jak se k nám víly připojují, když léčíme sebe nebo naše domácí zvířátka, jak nám pomáhají najít ztracené předměty, jak pomáhají našim zahradám bujně vzkvétat a jak čistí naše životní prostředí. Uvidíte také fotografie skutečného otisku ruky víly a další viditelný důkaz potvrzující, že víly skutečně existují.
ISBN 987-80-7349-126-0
9878073491260

Velká učebnice čarodějnictví a magie

Raymond Buckland - Velká učebnice čarodějnictví a magie

Raymond Buckland
VELKÁ UčEBNICE čARODěJNICTVÍ A MAGIE
Díky zjištění, že nové čarodějnictví – neboli kult Wicca – není uctívání ďábla, si tisíce náboženských hledačů na celém světě konečně uvědomily, že toto pozemské náboženství by mohlo být odpovědí na jejich potřeby. Přesto bylo téměř nemožné dát dohromady všechny složky vytvářející tuto náboženskou praxi, zvláště při oslovování osobních potřeb.
Nyní přichází Bucklandova Velká učebnice čarodějnictví a magie, jedna kniha spojující toto všechno dohromady. Ray Buckland v ní učí historii, praxi, kompozici, formulacím, mechanice magie, bylinkářství, věštění… zkrátka všem aspektům praxe čarodějnického kultu Wicca. A nepředstavuje jen jednu tradici. Zaujímá nesektářský přístup a ukazuje, jak byste si vy sami mohli sestavit náboženství, tak aby vyhovovalo vašim konkrétním potřebám. Dává rady ke skladbě rituálů, zakládání sabatu (skupiny), vytváření systému, aby vyhovoval vašim osobním přáním a potřebám. Hovoří i k samostatně působícím čarodějnicím – povzbuzuje a radí, jak se věnovat starému náboženství.
Toto je učebnice. Je předkládána ve formě lekcích vrcholících zábavnými a poučnými cvičeními, ideálními pro samostatné studium i práci ve skupině. Je to dokonalá kniha pro samostatného studenta, nově se vytvářející sabat, samostatně působící čarodějnici nebo jednoduše pro zvědavé čtenáře. Taková kniha byla už dávno potřebná.
Brožovaná (V2), 261 str.
ISBN 80-7205-616-6
9788072056163

Úsvit jazyka starých naguálů

Merilyn Tunneshende - Úsvit jazyka starých naguálů

Merilyn Tunneshendeová
Úsvit jazyka starých Nagualů
Tato kniha je šamanským a duchovním popisem, jenž osvětluje autorčiny zážitky, které prožila pod vedením čarodějnice dony Celestiny a dona Juana Matuse, toltéckého šamana, který učil Carlose Castanedu. Autorka popisuje své putování z posvátného obřadu Indiánů Severního Mexika do domova tibetských mnichů v Mexiku City a do chatrče mazateckého šamana ve vzdálené oaxacké vesnici.
ISBN 978-80-7349-081-2
9788073490812

Umění šalamounovo

Katja Wolff - Umění šalamounovo

Katja Wolff
Umění Šalamounovo
V současném materialistickém věku se většina lidí téměř výlučně identifikuje se svým tělem, složeným z hrubých částic. Proto nás ani neudivuje, že smrt je podávána jako cosi strašlivého a je tabuizována. Navzdory ústním vyprávěním o ráji, a už v jakékoliv podobě, převažuje víra v sílu hmoty. Naproti tomu ve starých dobách a starých kulturách existovala představa, respektive vědění o duchovním těle, které se může od svého materiálního těla oddělit. Toto duchovní neboli astrální tělo obsahuje to, co tvoří náš charakter – naše pozitivní i negativní vlastnosti, přání a obavy. V této knize jde hlavně o to naučit se už za života rozlišovat mezi ,,tělem a vnější stránkou“, mezi tím, co tvoří jádro našeho bytí, a jeho materiální formou. Autorka se neobrací na fantasty, odcizené životu, nýbrž na inteligentní současníky se zdravým lidským rozumem. Učíme se své nadsmyslové schopnosti lokalizovat, poznat a konstruktivně využívat. V neposlední řadě předkládá tréninkové programy pro vážné zájemce, kteří by sami chtěli podnikat astrální cesty.
ISBN 80-7205-729-4
9788072057290

Umění psychické ochrany

Judy Hall - Umění psychické ochrany

Judy Hall
UMěNÍ PSYCHICKÉ OCHRANY
Každý, kdo pracuje s jinými lidmi a otevírá jim vědomí, potřebuje jednoduché techniky, s jejichž pomocí se bude moci bezprostředně uzavřít a chránit. Jsou to ověřené a vyzkoušené techniky – některé jsou staré tisíce let, jindy jsou to techniky jedenadvacátého století.