Ticho promlouvá

E. Tolle - Ticho promlouvá

Eckhart Tolle
TICHO PROMLOUVÁ
Esenci Tolleova poselství je jednoduché pochopit: Když se spojíme s tichem ve svém nitru, překročíme hranice své aktivní mysli a emocí a objevíme hloubku trvalého klidu a spokojenosti. S tímto poselstvím se seznámily miliony lidí na celém světě v Tolleově první knize Moc přítomného okamžiku. V této druhé, dlouho očekávané knize nám Eckhart Tolle vysvětluje esenci svého učení srozumitelným způsobem, který může každý pochopit.
Kniha je rozdělena do deseti kapitol, z nichž každá je mozaikou stručně vyjádřených myšlenek, ale pokud je čtete jako celek, mají hluboce transformativní účinek.
128 str., váz. s přebalem
ISBN 80-7205-128-8
9788072051281

Tibetské zpívající mísy

Eva Rudy Jansen - Tibetské zpívající mísy

Eva Rudy Jansen
TIBETSKÉ ZPÍVAJÍCÍ MÍSY
Škola hry i života
Co je to tibetská zpívající mísa? Po čínské invazi se v Tibetu zvedla vlna uprchlíků. Na útěk si s sebou vzali nejrůznější obřadní pomůcky, a ty pak prodávali na Západ. Tato kniha vám dává možnost dozvědět se něco o himálajských mísách, kterým se také někdy říká tibetské, nepálské nebo zpívající. Přečtete si něco o jejich unikátním zvuku, který nám také přináší poselství. Autorka se zmiňuje i o střetu západního světa s východním a samozřejmě o zpívajících mísách, o mísách obětních, o tom, jak fungují. Dozvíte se tedy o synchronizaci, o duchovním poselství, šamanismu, mozkových aktivitách, a také jak se zvukem mís dále pracovat. Třebaže tato rozsahem nevelká publikace nemůže zodpovědět všechny vaše otázky, přináší základní informace o práci s tibetskými mísami a také stručné pokyny pro výběr mísy vhodné přímo pro vás. Pokud vás toto téma zaujalo a máte mysl i srdce otevřené, jistě pro vás kniha bude velkým přínosem.
ISBN 80-7205-108-3
9788072051083
brož., 104 stran

Ten který loví jeleny

Kurt Kaltreider - Ten který loví jeleny

Kurt Kaltreider
TEN, KTERÝ LOVÍ JELENY
Mnoho čtenářů si po přečtení této knihy uvědomí, že náš evropský pohled na americké Indiány je velmi zkreslený a postrádá reálná fakta. Kniha je nesmírně působivé svědectví o původním životě domorodého lidu tohoto kontinentu, o příchodu „bílého muže“ a o střetu dvou kultur, jenž stál Indiány nejen ztrátu půdy, ale především ztrátu národní identity, kultury a duchovních hodnot. Fakta, která autor knihy Kurt Kaltredier předkládá zajímavou formou rozhovorů mezi mladým bělochem Johnem a 118 let starým Indiánem jménem Ten, který honí jeleny, jsou doslova šokující, protože vycházejí z dobových záznamů a ukazují krutost, s níž byli Indiáni vyvražďováni, přesidlováni do rezervací a násilně nuceni přijmout evropský způsob života i náboženství. Indiánská dávná proroctví jasně říkají, že pokud člověk znovu nenajde vztah k Matce Zemi a ke skutečným duchovním hodnotám, dojde k Velké očistě, která postihne celou naši planetu. A času už není nazbyt!

Tarot pro začátečníky

P. Scott Hollander - Tarot pro začátečníky

P. Scott Hollander
TAROT PRO ZAčÁTEčNÍKY
Tarotové karty vám mohou dát odpovědi nejenom na jednoduché dotazy často kladené jasnovidcům, ale rovněž na takové otázky, které v konečném smyslu řídí váš život. Pokud se začnete hlouběji zabývat výkladem tarotových karet ve snaze duchovně se rozvíjet, osvojíte si vlastní způsob interpretace obrazů na kartách. Je zapotřebí, abyste se seznámili se základními významy jednotlivých karet před tím, než k vám karty začnou „hovořit“ vaším jazykem. A právě k tomu slouží kniha Tarot pro začátečníky, která srozumitelně popíše a vysvětlí symboly všech 22 karet Velké arkány. Rovněž vás naučí, jak karty pokládat a interpretovat je vzhledem k jejich vzájemnému postavení.

Tarot a magie

Donald Michael Kraig - Tarot a magie

Donald Michael Kraig
TAROT A MAGIE
Tento průvodce, který je přímočarou a uznávanou duchovní cestou, vás naučí, jak provádět vaše vlastní tarotová kouzla a rituály a jak využít magickou sílu karet coby talismanů. Odhalí vám tajné spojení mezi tarotem a sexem a nabídne vám tři metody, jak tohoto spojení dosáhnout. Naučíte se, jak pracovat v astrální rovině, přičemž tarot pro vás bude mapou. Znovu dokonce objevíte časem prověřenou, ale málo známou magickou techniku tarotového tance, jež byla vyvinuta uznávanými mágy Denningem a Phillipsem. Každá kapitola končí otázkami, jež mají probudit vaše vlastní kouzelnické schopnosti. Vaše tarotové karty jsou magickou pomůckou − užívejte je tak, abyste dosáhli kýžených změn ve svém životě.
ISBN 80-7349-020-X
9788073490201

Tao warrena buffetta

Mary, Clark David Buffett - Tao warrena buffetta

Mary Buffett – David Clark
TAO WARRENA BUFFETTA
Tato publikace by se měla stát nezbytnou pomůckou obchodního světa, k níž se budou investoři a manažeři stále znovu a znovu vracet. Autoři zachytili srdce, duši a étos Warrena Buffeta – poskytují praktické, trvalé strategie, které můžeme použít ke zlepšení našeho finančního výkonu. Kniha inspiruje, pobaví, zbystří mysl a nabídne velmi cenné investiční rady, které může použít kdokoli. Láká k prolistování, je zábavná a jistě se stane klasikou.
Váz., 184 str.
ISBN 978-80-7349-101-7
9788073491017

Tao peněz

Walter Lubeck - Tao peněz

Walter Lübeck
TAO PENěZ
O spirituálním přístupu k penězům, povolání a majetku jako prostředku osobní a společenské transformace
Pro Waltera Lübecka jsou peníze rovny energii, která se může projevovat jakýmkoli myslitelným způsobem. Právě peníze obsahují ve velké míře spirituální dimenzi: a již peníze aktivují kořenovou čakru, a bohatství uvádí do pohybu čakru radosti ze života, nebo a práce působí na čakru moci a srdce. Walter Lübeck ukazuje, jak můžeme povoláním probudit výrazovou čakru a jak může majetek vystupňovat energii kundaliní.Tato kniha pojednává i o uzdravování materiálního vědomí.Tao peněz obsahuje řadu cvičení ke spirituálnímu smyslu peněz, práce, povolání a ještě mnohem víc. Můžeme si zjistit, jaký peněžní typ jsme, a v případě aktuální potřeby nám pomohou vybrané kyvadlové tabulky.

Tao míru

Wang čen - Tao míru

Wang čen
TAO MÍRU
Wang čen uvažoval nad otázkami: jak můžeme najít pravý pacifismus, takový, který ukončí konflikty, dříve než začnou? Jsme vůbec schopni napravit své sebedestruktivní tendence? Pro odpovědi se obrátil k pozoruhodnému zdroji: nebyly to teorie o lidské přirozenosti a vláda konfucionismu a buddhismu, které převládaly, ale Tao-te-ing, který jako filozofický pilíř taoismu po více než tisíc let byl často považován za mystický, kvietistický a nihilistický, ale Wang čen v něm objevil kosmologickou oporu pro model lidské společnosti a pro vysvětlení dynamických konfliktů. Jak Wang čen přijímal jeho model, uvěřil, že může vést k pravému posílení každodenního světa politické reality. Jeho vlastní interpretace starobylého klasického díla jsou citlivě rozvedeny překladatelem Ralphem Sawyerem, vedoucím badatelem čínské válečné historie.
256 str., váz.
ISBN 978-80-7349-213-7
9788073492137

Taoismus

Eva Wong - Taoismus

Eva Wong
TAOISMUS
Tento průvodce duchovní krajinou taoismu vás nejen uvede do důležitých událostí v životě taoismu, seznámí s mudrci, kteří sepsali taoistické texty, a různými školami taoistického myšlení, ale učiníte si i představu o tom, co to znamená praktikovat taoismus dnes.
Kniha je rozdělena do tří částí: dějiny taoismu zkoumají vývoj tradice od šamanů prehistorické číny přes klasické období, včetně učení slavného mudrce Lao-c’a, počátky taoismu jako náboženství, vznik mystického a alchymistického taoismu až k syntéze taoismu, buddhismu a konfucianismu; systémy taoismu zahrnují magické sekty, věštící praktiky, náboženské obřady, vnitřní alchymii a cestu správného jednání; taoistické praktiky se zabývají meditací, technikami kultivace těla, očišovacími rity, obřadem a amuletovou magií. Toto hodnotné dílo obsahuje ke každé kapitole i doplňující literaturu k dalšímu studiu.
ISBN 80-7205-173-3
9788072051731