Erekce, ejakulace, exhibice

Charles Bukowski - Erekce, ejakulace, exhibice

Bukowski, to je stále něco nového. Zdá se, že v jeho případě neexistuje žádná střední cesta – lidé jej buď milují, nebo nenávidí. To co prožívá a dělá v životě je stejně divoké a šílené jako jeho povídky. Bukowski se stal ve své době legendou… šílenec, poustevník, milovník… něžný i krutý… nikdy tentýž… a takové jsou i jeho jedinečné povídky, které vycházejí přímo z jeho nespoutaného a nemravného života… jsou děsivé a svaté a pokaždé, když je člověk čte, tak jsou nové.

Žena s alabastrovým džbánkem

Margaret Starbird - Žena s alabastrovým džbánkem

Maří Magdaléna a svatý grál V této provokativní knize autorka načrtává své závěry z rozsáhlého studia biblických textů, historie, symbolismu, mytologie a psychologie. Snaží se dokázat, že z příběhu křesťanství i z celé společnosti byl vypuzen ženský element a že je zapotřebí ho nyní znovu objevit. Žena s alabastrovým džbánkem je hledáním zapomenuté ženskosti, svatého grálu v podobě Ježíšovy nevěsty Maří Magdalény, která Ježíše pomazala olejem z alabastrové nádobky. Stane-li se znovuzrozená Bohyně rovnocennou partnerkou mužského Boha, bude na planetě Zemi obnovena zdravá rovnováha.

Zdravé stárnutí

Andrew MUDr. Weil - Zdravé stárnutí

Andrew Weil, M.D.

ZDRAVÉ STÁRNUTÍ

Celoživotní průvodce pro vaši tělesnou a duševní pohodu

Autor je směrodatným a vlídným průvodcem jedinečně účinnou kombinací tradičních a netradičních přístupů ke zdraví a zdravému životu. Kniha o stárnutí, která se svou šíří a hloubkou informací a porozumění nepodobá žádné jiné, je velmi informativní, praktická a povznášející a je naplněna otevřeností, upřímností a zdravým rozumem. V srdci knihy Zdravé stárnutí je víra dr. Weila, že i když stárnutí je nezvratitelný proces, můžeme udělat spoustu věcí, abychom udrželi svou mysl a tělo v posledních fázích života v dobrém stavu. S tímto cílem čerpá poznatky z nové vědy biogerontologie (biologie stárnutí) i z tajemství zdravé dlouhověkosti, pokud jde o stravu, aktivitu a postoje, které shromáždil přímo z kultur celého světa. Zdravé stárnutí – kniha pro každý věk – je nejvýznamnějším a nejrozsáhlejším dílem, jaké Andrew Weil dosud napsal.

284 str., váz. s přebalem

ISBN 978-80-7349-030-0